بک لینک دائمی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت بک لینک دائمی


سپاهان درب
حمایت‌های هوشمندانه از کشاورزی در آفریقا
در انفجار معدن لاویج یک کارگر افغانی کشته شد
خلاصه بازی ذوب آهن - گسترش فولاد

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

دولت زیمبابوه در جهت ایجاد امنیت غذایی و به منظور حمایت از کشاورزان داخلی خود، واردات غله به این کشور را ممنوع اعلام کرد. همچنین این کشور برنامه دارد تا به منظور افزایش ۴ برابری تولید ذرت، خرید تضمینی این محصول را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی از کشته شدن یک کارگر در معدن لاویج مازندران خبرداد.

در دومین هفته لیگ برتر فوتبال، ذوب آهن 3 بر صفر گسترش فولاد را شکست داد. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید.

پس از این‌که اداره غذا و داروی آمریکا اعلام کرد که به دنبال این است که سطح نیکوتین را در سیگارها کاهش دهد، سهام شرکت‌های مهم تنباکوی انگلستان سقوط کرد.

مارمولک پنج‌انگشتی یا مارمولک موش کور مکزیکی نوعی مارمولک بی‌پا هستند که زیر زمین زندگی می‌کنند و از حشرات و کرم‌های زیرزمینی تغذیه می‌کنند. مارمولک‌های بی‌پا گونه‌هایی از مارمولک هستند که بخشی از اندام‌های حرکتی خود را از دست داده باشند یا آنقدر کوتاه شده باشد که بی استفاده شده باشد.

نقص فنی پرواز شماره 5694 شرکت هواپیمایی ' آتا ' از آبادان به مشهد، مسافران این پرواز را بیش از 10 ساعت در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان سرگردان کرده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که حضور هیات های خارجی درمراسم تحلیف رئیس جمهور قدرت دیپلماسی ایران را به رخ جهانان کشید.

حرکت صلیبی با وزنه یکی از حرکت های موثر در تقویت عضلات سرشانه و بازو است. این حرکت را در مجموعه آموزش فیتنس و بدنسازی تابناک فرا می گیرید.

وزیر اقتصاد آلمان گفت:تحریم‌های جدید علیه روسیه که می‌تواند موجب آسیب شرکت‌های اروپایی شود، قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند و کمیسیون اروپا باید اقدامات متقابلی را بر ضد آمریکا به کار بگیرد.

نیش حشرات همیشه عاملی موزی برای انسان‌ها بوده است، به گفته سازمان جهانی سالانه حدود 725000 نفر در اثر ابتلا به بیماری‌هایی که پشه ناقل آن‌ها است کشته می‌شوند و این آمار مرگ و میر این حشره ناچیز را تبدیل به بزرگ‌ترین آدم‌کش سیاره کرده است اما شاید اولین چیزی که با شنیدن عبارت نیش حشرات به خاطر ما بیاید درد آن باشد. درد نیش حشرات مختلف یکسان نیستند به خاطر همین شاخصی برای اندازه گیری و رتبه بندی درد این موجودات ریز ایجاد شده که به آن شاخص درد نیش حشرات گفته می‌شود. در این شاخص رتبه اول با مورچه گلوله‌زن است که نام آن از شدت درد نیش آن گرفته شده است، معروف است که درد نیش آن مانند درد اصابت گلوله است. در این سری از ویدیوها ماجراجویی شجاع می‌خواهد درد نیش این حشره را تجربه کند، اما برای اینکار می‌خواهد از پلکان شاخص درد نیش حشرات پله پله بالا رفته تا نهایتا به مورچه گلوله زن برسد. مورچه هاروستر، مورچه آتشین، مورچه پاندا، زنبور رتیل‌خوار و در قله درد مورچه گلوله‌زن.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/