بک لینک دائمی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت بک لینک دائمی


سپاهان درب
حمایت‌های هوشمندانه از کشاورزی در آفریقا
در انفجار معدن لاویج یک کارگر افغانی کشته شد
خلاصه بازی ذوب آهن - گسترش فولاد

۲۶۸ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

ساختمان سازمان ملل در نیویورک تخلیه شد.

عضو مجمع نمایندگان تهران با اشاره به بحران‌های مختلفی که پایتخت را تهدید می‌کند، گفت: هر کوششی برای کاستن توجه به مدیریت بحران به معنای صدمه به شهروندان است.

Energized by a massive vote against President Nicolas Maduro in an unofficial plebiscite, Venezuela's opposition mulled on Monday how to escalate protests and block a new congress it fears may enshrine Socialist Party hegemony.

گزارش دفتر آمار ملی انگلیس که روز سه‌شنبه منتشر شد، بیانگر آن است که نرخ تورم در این کشور در ماه ژوئن گذشته پس از 8 ماه روند افزایشی، کاهش یافت.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: هیئت تطبیق مصوبات مصوبه دولت مبنی بر خروج ۷ شرکت پالایشگاهی از پرتفوی سهام عدالت را مغایر قانون اعلام کرد.

رویترز اعلام کرد:پس از سرقت‌های مسلحانه از بانک‌ها در شهر عدن یمن، بانک‌های این شهر به مدت ۳ روز و به صورت اعتراضی تعطیل می‌شوند.

در حالی به پایان تیرماه نزدیک می شویم که بیش از 100 نماد بوررسی و فرابورسی در بازار سرمایه با عنوان برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و یا تعدیل در پیش بینی سود و زیان متوقف شده اند. غیبت این نمادهای معاملاتی در کنار دیگر مسایل برشمرده شده، حجم معاملات بورس را در ارقامی کمتر از 100 میلیارد تومان قرار داده است. در واقع روزهای پایانی تیرماه اضطراری را در بازار از جهت پایان مهلت برگزاری مجامع و ارسال گزارش های سه ماهه به وجود آورده است.

گروه مسلح کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» تحت حمایت آمریکا در جدیدترین پیشروی خود بر بخش اعظم شهرک «هاشم بن عبدالملک» واقع در جنوب شهر الرقه مسلط شد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصرف سیگار در بین زنان و نوجوانان افزایش یافته است، گفت: برخی برندهای خارجی سیگار در کشور به واردات قاچاق روی آورده اند.

مصطفی آجورلو به الیاسی و کوهی هم که جزو حامیان عباسی هستند، پیغام داده که مدیرعامل پیشین حالا دیگر در باشگاه نیست و آنها هم بهتر است به فکر تراکتورسازی باشند. الیاسی و کوهی اما معتقدند تا زمانی که عباسی در باشگاه نباشد، آنها هم قدرتی نخواهند داشت.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/